Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Danilith
Toen Danilith meer ruchtbaarheid wilde geven aan de opening van zijn nieuwe kijkwoning, schakelde de bouwonderneming onze PR- en persteams in. Met brochures, radiospots, persberichten en andere PR-tools leidden we véél volk naar Wortegem-Petegem.
Etex
Etex heeft een grondige rebranding achter de rug. De bouwmaterialenproducent wil verder groeien in de bouwmarkt en zijn doelgroepen wereldwijd efficiënter ondersteunen en inspireren. Wij hielpen dat nieuwe verhaal mee uitdenken, uitschrijven en uitrollen.
Vetoquinol
Als voedingssupplement voor honden had Flexadin al een goeie naam. Nu biedt producent Vetoquinol het ook aan voor katten. Om dat in België en Nederland bekend te maken, lanceerden we een beestig leuke crossmediale campagne met een flinke brok PR.
ECA Med
ECA kreeg aan het begin van de coronacrisis de vraag van de overheid om chirurgische mondmaskers te maken. De nood was hoog, en dus gooide de producent van autotextiel zich mee in de strijd tegen Covid-19.
AEG
Sofie Dumont, Giovanni Bruno, David Martin… Het lijstje topchefs waarmee AEG samenwerkt om zijn keukentoestellen te promoten en imago te versterken is behoorlijk indrukwekkend.
Energia
De naamsverandering van de Belgische Petroleum Federatie (BPF) in Energia werd met een groots evenement aangekondigd in Autoworld in Brussel. Wij zorgden vanop de eerste rij voor een vlotte lancering… online.
Astel Medica
Een nieuw voedingssupplement lanceren? Daar hebben wij de ideale formule voor: neem een leuk campagneconcept, werk het visueel krachtig uit en boost het met de juiste digitale content. Dit is hoe we Bacterelax van Astel Medica een gezicht gaven.
Antargaz
Cocoon by Antargaz is een gasfles met een roestvrij design, licht, compact en héél makkelijk te installeren.
AEG
De arbeidsmarkt is volop in beweging. Ook AEG, producent van elektro- en huishoudtoestellen, is regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers.
Cross Point
Cross Point wilde zijn bewakingssystemen onder de aandacht brengen van de internationale retailsector en kwam daarvoor bij ons winkelen in ons PR agency.
Sherwin-Williams
De Amerikaanse verfproducent Sherwin-Williams heeft een nieuwe reeks ‘plant-based’ coatings voor de houtindustrie. Wij kleurden de internationale productlancering mee in met de nodige PR & communication.
Gabriëls
Om zijn leidende rol in België als duurzame brandstofleverancier en aanbieder van laadpalen bekend te maken bij een breed publiek, leidt ons public relations agency de perscommunicatie van Gabriëls mee in goede banen.
Pami
Belangrijke strategische beslissingen vereisen een heldere en uniforme communicatie. Veranderingen in bedrijven roepen immers altijd vragen op, intern en extern. Voor de overname van Robberechts door Pami ging ons pr bureau die uitdaging aan.
Verhelst group
Je eigen werknemers op de hoogte houden van wat er allemaal in je organisatie gebeurt? Met een intern nieuwsmagazine en boeiende content op je socials is iedereen altijd mee. Dat weet nu ook Verhelst Group.
IDM
Jongeren tussen de 12 en 18 jaar in zes verschillende gemeenten attent maken dat afval achterlaten op hun hangspots lame is? Voor afvalbeheerder IDM, ofwel Intercommunale Durme-Moervaart, ontwikkelden we daartoe een hip concept. Let’s find out!
Group claeys
Dat free publicity vruchten afwerpt, weet ook Group Claeys. De verzekeringsmakelaar deed eerder al een beroep op onze diensten om de uitbreiding van zijn kantorennetwerk aan te kondigen. Maar ook de aanstelling van een nieuwe CEO verdiende de nodige persaandacht.
Clarebout
Potayto, potahto. Verse nieuwtjes verpreiden binnen je organisatie is geen friet in ‘t bakkie. Clarebout lost dit op met Patati: een intern nieuwsmagazine voor alle medewerkers.
AEG
Bekende influencer-chefs promoten gebruik van de AEG stoomovens.
Chez Nous
Mediatraining en goede relaties leveren een mooie Kanaal Z reportage op.
Van Hool
Aankondiging nieuwe bussen of crisiscommunicatie... De bussenbouwer haalt altijd het nieuws.
Brugge geeft energie
Een PR-event, bekendgemaakt via de pers, lokt een breed publiek naar Brugge.
Elia
PR-evenement Offshore Innovation Day trekt stakeholders naar de kust.
Würth
Via contentmarketing krijgen de plaatselijke winkels extra aandacht.
Aldi
Pers- en influencerevent maakt foodies bekend met Zeeuwse Aldi-mosselen.
Gumball 3000
Persberichten en hospitality event rijden iconische rally in de kijker.
Vertrouwenscentrum Kindermishandeling
Videocontent en influencermarketing verhogen awareness.
Compeed
Gerichte influencercampagne doorbreekt taboe over koortsblaasjes.
Gabriëls
Gerichte persstrategie trekt journalisten naar opening nieuwe laadstations.
Gerlinéa
Content marketing houdt maaltijdvervangers continu top of mind.
Shopping Brugge
Trendy influencercampagne promoot Brugge als shoppingstad.
Aldi
De opening van het gloednieuwe Aldi distributiecentrum in Turnhout ging niet onopgemerkt aan de pers voorbij. Het Pers & PR team van D’M&S droeg zijn steentje bij. We verzorgden de volledige perscommunicatie en garandeerden kwalitatieve persaandacht.
AEG
Hoe promoot je een combi-stoomoven van AEG en zet je het merk positief in de kijker bij hot leads? Influencer- en videomarketing, gekruid met sfeerfoto’s op social media en food blogs, bleek het juiste recept om mensen warm te maken voor culinair festival Antwerpen Proeft en de AEG Cooking Club.
Moments Furniture
Moments wil zich internationaal sterker profileren als specialist in zorgmeubilair en ontwerper van zorginterieurs. Na een strategische denkoefening, ontwikkelden we een compleet nieuw online platform met het oog op meer waardevolle bezoekers en conversies. Maar ook offline zorgden we voor de nodige ondersteuning.  
EnergiQ
Scolarest, onderdeel van de Compass Group, beheert in België talrijke restaurants in onderwijsinstellingen, in alle netten. Meer dan lekkere maaltijden bereiden, wil het vandaag de directie, de leerlingen en hun ouders actief bewustmaken van de nood aan een gezond eetpatroon. D’M&S zette die missie kracht bij met een dynamisch en activerend online platform: EnergIQ.