Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Verhelst group
Je eigen werknemers op de hoogte houden van wat er allemaal in je organisatie gebeurt? Met een intern nieuwsmagazine en boeiende content op je socials is iedereen altijd mee. Dat weet nu ook Verhelst Group.
IDM
Jongeren tussen de 12 en 18 jaar in zes verschillende gemeenten attent maken dat afval achterlaten op hun hangspots lame is? Voor afvalbeheerder IDM, ofwel Intercommunale Durme-Moervaart, ontwikkelden we daartoe een hip concept. Let’s find out!
Group claeys
Dat free publicity vruchten afwerpt, weet ook Group Claeys. De verzekeringsmakelaar deed eerder al een beroep op onze diensten om de uitbreiding van zijn kantorennetwerk aan te kondigen. Maar ook de aanstelling van een nieuwe CEO verdiende de nodige persaandacht.
Clarebout
Potayto, potahto. Verse nieuwtjes verpreiden binnen je organisatie is geen friet in ‘t bakkie. Clarebout lost dit op met Patati: een intern nieuwsmagazine voor alle medewerkers.
AEG
Bekende influencer-chefs promoten gebruik van de AEG stoomovens.
Chez Nous
Mediatraining en goede relaties leveren een mooie Kanaal Z reportage op.
Van Hool
Aankondiging nieuwe bussen of crisiscommunicatie... De bussenbouwer haalt altijd het nieuws.
Brugge geeft energie
Een PR-event, bekendgemaakt via de pers, lokt een breed publiek naar Brugge.
Elia
PR-evenement Offshore Innovation Day trekt stakeholders naar de kust.
Würth
Via contentmarketing krijgen de plaatselijke winkels extra aandacht.
Aldi
Pers- en influencerevent maakt foodies bekend met Zeeuwse Aldi-mosselen.
Gumball 3000
Persberichten en hospitality event rijden iconische rally in de kijker.
Vertrouwenscentrum Kindermishandeling
Videocontent en influencermarketing verhogen awareness.
Compeed
Gerichte influencercampagne doorbreekt taboe over koortsblaasjes.
Gabriëls
Gerichte persstrategie trekt journalisten naar opening nieuwe laadstations.
Gerlinéa
Content marketing houdt maaltijdvervangers continu top of mind.
Shopping Brugge
Trendy influencercampagne promoot Brugge als shoppingstad.
Aldi
De opening van het gloednieuwe Aldi distributiecentrum in Turnhout ging niet onopgemerkt aan de pers voorbij. Het Pers & PR team van D’M&S droeg zijn steentje bij. We verzorgden de volledige perscommunicatie en garandeerden kwalitatieve persaandacht.
AEG
Hoe promoot je een combi-stoomoven van AEG en zet je het merk positief in de kijker bij hot leads? Influencer- en videomarketing, gekruid met sfeerfoto’s op social media en food blogs, bleek het juiste recept om mensen warm te maken voor culinair festival Antwerpen Proeft en de AEG Cooking Club.
Zoute Events
De Zoute Grand Prix is synoniem voor alles wat exclusief en mondain is. Het oldtimerevenement in Knokke-Heist is na negen edities uitgegroeid tot een feest van 'the good life' en trekt jaarlijks 250.000 bezoekers naar de Belgische kust. Wij zorgden ook nu (al voor de negende keer!) voor buzz in de pers.
Moments Furniture
Moments wil zich internationaal sterker profileren als specialist in zorgmeubilair en ontwerper van zorginterieurs. Na een strategische denkoefening, ontwikkelden we een compleet nieuw online platform met het oog op meer waardevolle bezoekers en conversies. Maar ook offline zorgden we voor de nodige ondersteuning.  
EnergiQ
Scolarest, onderdeel van de Compass Group, beheert in België talrijke restaurants in onderwijsinstellingen, in alle netten. Meer dan lekkere maaltijden bereiden, wil het vandaag de directie, de leerlingen en hun ouders actief bewustmaken van de nood aan een gezond eetpatroon. D’M&S zette die missie kracht bij met een dynamisch en activerend online platform: EnergIQ.