Chez Nous Cannes, het high-end netwerkevent voor de bouw- en vastgoedsector, wordt steeds internationaler. Na 10 succesvolle edities ontving het dit jaar 850 gasten op een adembenemende locatie aan de Franse Riviera. Onze teams zorgden ervoor dat de communicatie en het event opnieuw ‘magnifique’ waren.

Europese community

Chez Nous Cannes is voor Belgische C-level bouw- en vastgoedprofessionals midden maart een vaste ontmoetingsplaats. Het invite-only event in de Franse badstad heeft in 10 jaar tijd een internationaal karakter gekregen en is uitgegroeid tot een community met leden uit heel Europa. Voor de editie van 2023 wilde de organisatie vooral de nadruk leggen op netwerken in een gemoedelijk kader.

Communicatie in Engels

We verzorgen we het hele jaar door de communicatie naar de community met maandelijkse nieuwsbrieven. Speciaal voor deze editie staken we een tandje bij: we herwerkten de huisstijl met een knipoog naar het originele design, ontwikkelden een nieuwe website en zetten mee onze schouders onder de geüpdatete versie van de app. Voor de communicatie via al deze kanalen hanteren we door de internationalisering van de community het Engels.

“We verzorgden de communicatie, website, accreditatie én hospitality.”

Sterke videocontent

Zoals elk jaar was ook Kanaal Z op het event aanwezig om verslag uit te brengen voor zijn Z-Cocktail rubriek. Ons videoteam had de organisatoren daarop voorbereid en scenario’s als leidraad voor de geplande interviews opgesteld. Tegelijk maakten we zelf van de gelegenheid gebruik om de 26 partnerbedrijven voor de camera te halen en hen een quote over de waarde van Chez Nous Cannes te ontfutselen. Die videocontent wordt nu verspreid via de maandelijkse nieuwsbrieven. Wie de aftermovie van het event wil zien, kan daarvoor terecht op de vernieuwde website. Enjoy the view!