Toen Danilith meer ruchtbaarheid wilde geven aan de opening van zijn nieuwe kijkwoning, schakelde de bouwonderneming onze PR- en persteams in. Met brochures, radiospots, persberichten en andere PR-tools leidden we véél volk naar Wortegem-Petegem.
De nieuwste kijkwoning van Danilith is niet zomaar een modelwoning. Het is een bijna-energieneutrale of BEN-woning waarmee de bouwonderneming laat zien hoe we energie-efficiënt kunnen wonen en leven. Bovendien ontwikkelde Danilith deze woning in eigen atelier, net zoals alle andere Home made Homes. Groot nieuws dus en daarom zetten we ook grote communicatiemiddelen in.
Om de verschillende doelgroepen op de hoogte te brengen van de opening, zetten we zowel offline als online communicatie in. We maakten een brochure, programmeerden radiocampagnes op Studio Brussel, Contact Sud en Antipode en zetten in op online marketing. We plaatsten een persbericht op de website, verstuurden e-mailings naar persrelaties, klanten en prospects en zetten ook een SEA- en remarketingcampagne met display advertenties op.
Journalisten, klanten, prospects, partners, prominenten uit de streek en medewerkers konden ook in avant-première een kijkje komen nemen in de woning. Wij namen de volledige organisatie van deze originele mix van persconferentie en openingsevenement op ons. Dankzij een gerichte perscommunicatie was alle relevante pers uitgenodigd én aanwezig.