Je eigen werknemers op de hoogte houden van wat er allemaal in je organisatie gebeurt? Met een intern nieuwsmagazine en boeiende content op je socials is iedereen altijd mee. Dat weet nu ook Verhelst Group.

Medewerkers informeren met magazine

Verhelst Group is een bekende naam in de bouwsector. De groep kende de afgelopen jaren een flinke groei en investeerde sterk in het aantrekken van nieuwe mensen. Om die allemaal vertrouwd te maken met de familiale werksfeer, de teamspirit te boosten en de laatste nieuwtjes te delen, brengt het een magazine uit. Voor de content doet Verhelst Group graag een beroep op onze verhalenmakers.

Content creëren voor sociale media

Naast het magazine verzorgen onze content creators ook mee de socialemediakanalen van Verhelst Group. Via postjes verhogen we nog meer de betrokkenheid van de eigen werknemers. Mooi meegenomen: door actief op de socials te communiceren, tonen we ook aan buitenstaanders (en toekomstige kandidaten) hoe geweldig het is om te werken bij Verhelst Group. Twee vliegen in één klap.