Je hebt iets te vertellen: je lanceert een nieuw product of breidt uit en zoekt nieuwe medewerkers; je wil je naamsbekendheid versterken of een evenement in de kijker zetten.
Door er een goed verhaal rond te maken, één dat je doelgroepen écht interesseert, kan je mensen naar jou doen luisteren en sterker aan jou binden.
Dit is ons verhaal.
Een goed verhaal bereid je maar beter goed voor.
Tijd voor een goed plan. Enter onze content strategen.
Plan klaar? Dan komen onze content creators in actie. We kijken welke content er al is en bedenken nieuwe topics. Het creëren van clustercontent staat daarbij centraal. Daarin verzamel je content rond één thema dat nauw aansluit bij je merk of product en je doelgroepen.
Eenmaal je die cluster bepaald hebt, distilleer je er microcontent uit om gericht te verspreiden. Zo trekken we je publiek steeds dieper in het verhaal. Met een content activiteitenkalender houden we iedereen voor langere tijd gefocust. Maar er is meer…
Welke tools zetten we in om al die content efficiënt te verspreiden?
Afhankelijk van je doelstellingen en boodschap kiezen we de gepaste kanalen om je verhaal op het geschikte moment te verspreiden. Crossmediaal, met een mix van offline en digitale tools.
Pressworld is een full-service content marketing & press agency. Als onderdeel van de D’M&S communicatiegroep (Brugge, Antwerpen, Brussel) zijn we gespecialiseerd in het schrijven en verspreiden van inspirerende merkverhalen die jouw doelgroepen raken en bewegen.