Je hebt iets te vertellen: je lanceert een nieuw product of breidt uit en zoekt nieuwe medewerkers; je wil je naamsbekendheid versterken of een evenement in de kijker zetten.

Door er een goed verhaal rond te maken, één dat je doelgroepen écht interesseert, kan je mensen naar jou doen luisteren en sterker aan jou binden.

Dit is ons verhaal.

Elk verhaal begint met een plan

Een goed verhaal bereid je maar beter goed voor.

  • Wat wil je bereiken – en wie?
  • Waarin zijn je doelgroepen geïnteresseerd?
  • Welke verhalen hebben de grootste kans om te worden opgepikt?
  • Verspreid je ze via paid (advertising), owned (eigen kanalen), earned (pers) of shared (social) media?
  • Wat is het effect van jouw content marketinginspanningen?

Tijd voor een goed plan. Enter onze content strategen.

Creëer de juiste content

Plan klaar? Dan komen onze content creators in actie. We kijken welke content er al is en bedenken nieuwe topics. Het creëren van pillar content staat daarbij centraal. Dat gaat over een bepaald onderwerp dat nauw aansluit bij je merk of product.

Eenmaal je dat bepaald hebt, distilleer je er microcontent uit om gericht te verspreiden. Zo trekken we je publiek steeds dieper in het verhaal. Met een content activiteitenkalender houden we iedereen voor langere tijd gefocust. Maar er is meer… 

Verspreid je content via de juiste kanalen

Welke tools zetten we in om al die content efficiënt te verspreiden?

  • Video
  • Blogs
  • Social posts
  • Influencers
  • Magazines
  • Persberichten

Afhankelijk van je doelstellingen en boodschap kiezen we de gepaste kanalen om je verhaal op het geschikte moment te verspreiden. Crossmediaal, met een mix van offline en digitale tools.

Welke expertises
hebben we in huis?

Pressworld is een full-service content marketing & press agency. Als onderdeel van de D’M&S communicatiegroep (Brugge, Antwerpen, Brussel) zijn we gespecialiseerd in het schrijven en verspreiden van inspirerende merkverhalen die jouw doelgroepen raken en bewegen.

Contacteer onze experten