Greenhouse
Dienstencheques

Greenhouse Dienstencheques is met zo’n 3.500 personeelsleden en meer dan 30.000 klanten een van de belangrijkste aanbieders van dienstencheques op de Belgische markt.

Nadat ons pr- en persteam de te bereiken doelgroep in kaart had gebracht, ging het copyteam aan de slag. Dat leverde een persbericht af waarin zowel aandacht werd geschonken aan de succesformule en de waarden van het bedrijf als aan het personeelsfeest.
Onze videoafdeling blikte ook een aftermovie van het circusfeest in. De video zet GreenHouse in het beste daglicht en is van goudwaarde voor het corporate image.

GreenHouse laat zijn sporen na in de media

GreenHouse, de Belgische pionier in dienstencheques, schakelde voor zijn employer branding eerder al D’M&S in. Radio en video deden toen hun werk. Om het personeelsfeest én zijn 15-jarig bestaan extra in de verf te zeten, tekende ditmaal ons pr- en persteam present. Maar ook de afermovie die onze videoafdeling van het event maakte, versterkte het employer branding effect.
 

Services