Het klantenmagazine “herbron.je” van Alsan, de badkamer-, keuken- en energiespecialist, kreeg een grondige update. We maakten van het productgerichte magazine een blad boordevol beleving.

Van informeren naar beleven

Enjoy Bathing, Cooking & Energy: de slogan van Alsan en meer dan ooit de rode draad doorheen het klantenmagazine van de badkamer-, keuken en energiespecialist. Terwijl 'herbron.je' vroeger uitsluitend productinformatie bevatte, zet de vernieuwde versie volop in op beleving. Klanten zoeken in eerste instantie niet naar technische informatie, maar naar sfeer en inspiratie. Sfeerfoto’s van mensen en producten in een huiselijk decor geven de klant een beeld van hoe, bijvoorbeeld, een douche of toilet ingepast kan worden in hun eigen badkamer. Herkenbaar, inspirerend en een extra stimulans om over te gaan tot een aankoop.

“Klanten zoeken in eerste instantie sfeer en inspiratie, eerder dan droge productinformatie”

Vorm en inhoud

Het nieuwe klantenmagazine kreeg niet alleen een vormelijke make-over. Onze copywriters namen ook de inhoud onder handen. De artikels kregen een opfrisbeurt en naast de obligate productinfo kwam er meer plaats voor sfeer, trends en leuke weetjes uit de badkamer-, keuken- en energiewereld. Het eerste nummer van het magazine is ondertussen verkrijgbaar via de website www.alsan.be of in een van de verkooppunten in Vlaanderen.